SUCK

Det är ju tur att det aldrig ska kunna rulla på när man väl börjar få ordning på saker och ting. Här har man gått å träffat en super rar kille, men ska det funka? nej så klart inte. Vi är inte tsm men vi har tjafsat som fan redan. Över att jag jobbar rätt mkt å att jag inte har tid att kunna ses alla dagar å sånt. Men sen så säger han även att han skulle tröttna om vi träffades för mkt.. Men seriöst, kan han bestämma sej för vad fan han tycker lr?

Jag går dagarna i ändå å antingen är jätte glad, ledsen å arg eller bara jävligt förvirrad.. kan jag inte enbart få vara jätte glad å lite så där kär?

Trött på krångel å sånt tjafs.. tar så mkt energi ifrån en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0