Underbar helg



Har haft en fantastisk helg tillsammans med min älskade frugan. Fan va kul det va att träffa henne igen. Inte HYSTERISKT länge sen, men ändå FÖR LÄNGE SEN jag träffade henne. Synd att det är 60 mil i mellan, så det ska promt ta typ 6 h att köra, å det gör man ju inte så där på en dag helst. :(  

Men fick onsdag till söndag med min bästaste bästa, å nog fan har det varit fullt ös hela tiden kan man ju säga. Frugan fick se mej jobba, både ha lektioner samt även rida lite. å hon har varit med i stallet utan att klaga ett endaste dugg.. hon e duktig min fruga, det är hon verkligen.    

Å som man ser här så har vi lyckasts med att mongolisera med kamera med undertiden som hon va här. Det är ju något som alltid hinns med på något sätt. Dock har väl inte mina sambon fått jätte mkt sömn underhelgen, för vi har legat och skrattat hysteriskt på nätterna, värst va det nog allt när vi höll på med kamera..Jösses amalia att inte Rami va upp å sa till oss är ju ett under om inte annat..   

Nåja hoppas att hon snart kommer ner igen, så kul att ha henne här nere. Det ger en ny energi och mer ork till att göra saker.. Tack för det Frugan <3

Kommentarer
Postat av: Frugan

Det var riktigt nice :D synd bara att det inte kunde vara läängre, tiden går ju så förbaskat fort :( Sen har jag hört att omväxling förnöjer så att vara i ett stall hör väl till det också då :P Men det var inte så hemskt som jag trodde HAHA :D om man bortser från dom stora monstrerna xD Får försöka ta mej ner snart igen :D <3

2011-03-09 @ 11:43:43
URL: http://alexandersen.blogg.se/
Postat av: Frugan :D

ja men det gör ju det, spelar ju egenterligen inte någon roll hur man än gör. För oavsett så går det alltid för fort när man är i bra sällskap och ini helvete sakta när det är tråkigt.. ;) ja men klart att man måste vara med om lite omväxling med, det gör ju så att man blir mer "värdlsvan" haha.. XD Ja men hästarna är ju inge farliga, du ledde ju till å med in några stycken av dem ju.. :D Duktig du e, you make mama pround :) ja klart du får försöka komma ner snart igen.. Det tycker jag allt.. :) <3

2011-03-11 @ 22:36:15
Postat av: Frugan ;)

hehe ja det är lika sant som det är sagt ;) HAHA världsvan och vara i ett stall? haha ja nu vet jag ju hur man använder alla borstar och skit HAHA kan ju vara bra och veta :P klart jag gjorde, i alla fall tills det kom till dom stora monstrerna :P hahaa sikken tur det ;P jajemänsan ska ut och råna lite gamlingar nu ;D <3

2011-03-12 @ 13:36:26
URL: http://alexandersen.blogg.se/
Postat av: Frugan :P

ja klart.. :) Ja för fan, du är ju snart en redig stalltös du med precis som jag.. :) haha ja du va så duktig, jag är fortfarande skit stolt för att du fixade att ta in hästar med mej.. XD nästan så att jag skulle ha tagit en bild på det hela så att alla får se att du faktiskt kan.. :) haha..

Ja men för fasiken det tycker jag verkligen att du ska göra så att du kommer ner snart igen.. :)

<3

2011-03-18 @ 06:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0