Men nästan..

Den här dagen har varit nästan lika illa som gårdagen! Hur fan nu det kan vara möjligt, alarmet på mobilen ringde inte förens 45 min försent, jag dubbelkollade så jag inte hade skrivit fel både igår kväll och imorse.. lämna in den kukgrejen på lagning med.. Sen vägrade bilen att starta imorse. Helt död, ladda batteriet. Fick ta Linas bil in idag igen, fixa med fodring, utsläpp. Sen laga staket, för hästarna hade knäckt en stolpe, slitit ner tråden och 2 provisoriska stolpar.. MIFFON.. Fixat med att röja lite i sadelkammaren idag, å sånt mojs, spikade upp 3 krokarl gick skit bra tills jag skulle hänga upp sakerna på dem. Då rasade de ner, för det är ju typ ihålig vägg å jag hade ju inte riktigt träffat en regel heller. Så jag kastade de grejerna åt helvete, å slog mej själv på benet samtidigt med hammaren när jag huttade iväg den i närmsta hörn.  Emma å jag va ut för att kolla stakete i "stenhagen" herre jösses, det borde vara lag att inte alla får bygga hästhage staket! Å det låg typ 4 stora träd som blåst omkull i hagen, kommer att bli spännande att försöka få bort dem därifrån kan jag ju säga.. SKIT TRÄD! Å när jag skulle köra hem så hade Lina kommit med den andra bilen, så skulle jag köra å tanka den. Eftersom hon fick bensistopp igår, bil helvetet startade inte då heller, RÄTT VANSINNIG kan jag ju säga, så fick ladda batteri helvetet igen  typ 1 h så att jag kunde få igång bilen, har Betty med i sin bil för att tanka så att skit bilen inte skulle dö under tiden, för jag vågade ju inte stänga av den direkt. Det gick skit bra, så ska jag köra hem, vid rödljusen vid Coop dör bilen. Å jag får inte igång den, får rulla ner från den vägen,  sen fick Betty komma å bärga hem mig. Å nu har jag nog fårr vipsplash lr va d nu heter i nacken, Betty kör inte försöktigt å väntar på att linan ska bli sträckt, utan hon gasade iväg vart några riktigt fina smällar vill jag ju lova. å har jag inte haft problem med nacken innan så lär jag ju få det nu i varje fall. (nog för att jag har det, så det blir säkert jätte mkt bättre utav denna bilresa)

Nu har jag kommit hem, duchat å sitter med massa papper som vanligt, har mailat typ 100 saker till Lina som hon ska skriva ut.. Kanon kalas fantastiskt måste jag ju säga.. Fy fan, ska fixa lite här nu. Sen ska jag fan i mej sova som en klubbad kossa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0