Ibland ska man bara inte gå upp..

Hade en trevlig förmiddag, sov till 11, körde iväg till Eko hallen å handlade lite till Röinge, 2 par ridbyxor till mej själv å lite annat smått å gott.. :)

Åkte in till Röinge för att lämna av grejerna och kommer in i total kaos, Redan hade slitit sej, stimmat igång de andra hästarna så de sprang runt som galningar i hagarna.. Å jag sprang runt i LÄTT förvirring i tygskor å va LÄTT hysterisk. Jösses amalia, Redan är halt.. IGEN.. kan det inte bara hålla helt med honom lr gå sönder helt så man vet vart man ska ställa sej gällande honom.. Blir så ledsen att han ska vara knagglig hela tiden, han är ju så fin när han är ohalt å han är så fin att rida. Känns som att det snart inte kommer att bli fler chanser, har ju varit några vändor nu detta året som han har varit halt, 6:e gången nu.. suck.. :(

Resten av dagen har varit lätt dålig, dåligt humör, feber, trött, sur å ledsen.. Varför inte vara mer än en sak åt gången för när allt kan komma direkt.. Ursh.. Nu ska jag lägga mej å läsa en stund sen sov å hoppas på att morgon dagen blir bättre..

Börjar bli lätt trött på människor som tror att de kan komma och gå som dom vill, det funkar inte för mej och det passar inte in i mitt liv. Att det ena dagen ska vara så jävla bra å att det passar att höra av sej å att man ses å snackar. Sen helt på en handvändning utan förklaring så hör man ingenting, när de sen hör av sej å man blir lagom förbannad på att det kommer så jävla dåliga förklaringar å man ger en vass komentar tillbaka så blir det jävligt tyst igen. Seriöst, folk får fan in många chanser. Och ni båda 2 är redan inne på eran andra chans.. Ni börjar komma ut på jävligt tun is och jag är trött som fan på detta beteende. Dags att bestämma sig för hur det ska vara. Annars så försvinner ni ut ur mitt liv båda två.
Å tro mej, det är inte jag som förlorar på det hela. Det är en sak som är jävligt klar kan jag ju säga.. Jävla MIFFON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0