Hemkommen

Då va man tillbaka i beboelsen i vinslöv igen, helgen har varit spännande.. Lite problematiskt där en sväng när Kristin hade dödsfall, en höna hade tagit livet av sej. Så fick JAG ta reda på den, jag är typ hysteriskt rädd för höns.. HAHAH.. Så jag tog med mej spaden in å motade bort de andra hönsen å framför allt tuppen.. Den va ju för fan enorm. :O Sen bära ut den absolut STENDÖDA hönan, snacka om likstelhet.. haha..

Utöver det har det gått bara bra i helgen, blir ju sugen på att ha egna hundar ju.. En egen rottis, de är ju så jävla fina.. Min ide om att kidnappa Atlas från marie kommer jag nog allt sätta i verket så fort jag får eget boende. Helt skit bra ju, hon får 3 hundar kvar å jag får sällskap i lägenheten som kan jaga bort idioter som man inte vill ha in i lägenheten. Helt PERFEKT ju.. :D

Nåja idag har jag varit ledig, för andra tisdagen i rad så har de varit strålande sol när jag har varit ledig. Fan va det är ju så att man får vårkänslor på riktigt jue.. :) Ser fram emot när man kan börja ta fram vår/sommar klänningarna å slippa allt vad långkalsonger å underställ, raggsockor heter för ett tag.. Det hade ju inte varit helt fel, är så trött på att behöva klä på se typ 4 lager kläder för att inte frysa ihjäl en dag i stallet.. woopie..
Har varit flitig idag med, fixat med en hel del papper, mailat alla värdinnor i Röinge om påsklov, fixat med instruktörer till den veckan med i Röinge. Även varit lätt rabiat å övervägt att kasta datorn ut genom fönstret några gånger, fattar inte att man inte kan ha musik, internet, överföra grejer till usb minne å flytta andra saker, ha skriv program å installera skrivare  samtidigt..  Ne för då hängde datorn sej rätt rejält å börja spela dubbla musiker å härja rundor.. Fan man blir ju lätt hysterisk när den gör det.. Jag själva tycker ju att det är datorn som är dålig när det blir så.. ;)

Nej fasiken, greja lite mer med papper, sen hoppa i sängen i tid kväll för imorgon blir det lång dag.. :)

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag saknar dig Emma, <3

2011-03-27 @ 23:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0