blir så trött på sånt här

Helt från ingenstans så kommer det, helt så där verkligen appropå asfalt. Jag fattar ingenting och inte fan kan jag få svar heller. Det stör mej mest, hade jag fått ett vettigt svar på det hela så hade jag inte brytt mej speciellt mycket. Men när den först säger en sak, sen när man frågar om det så säger den att det inte har med saken att göra. SERIÖST? hur fan är folk funtade egenterligen? Är dock jävligt glad att detta blev nu och inte senare, med tanke på hur jävla blond jag är så kankse jag skulle ha blivit intresserad å då hade det blivit rätt mycket drygare.. Men nåja, kontentan blev så här och jag finner mej i det. oavsett så känner jag att det inte riktigt är min grej att vara "på sidan av". Tack för mej å ha så kul i fortsättnognen säger jag ju bara..

Och med tanke på att det har varit idioternas dag så har ju det inte bara varit gällande mäniskor, Redan hade nå jävla cp utbrott idag när jag skulle rida honom. Skulle precis sitta upp, då kastar han sej hysteriskt bakåt, går rätt upp på bakbenen å jag tappade honom. SKÖNT NOG va vi inne i ridhuset, men det hade ju fan kunnat hänt om jag skulle ha ridit honom ute. Jävla miffo häst, vafan ska han göra sånt för. Så han sprang runt som en idiot i ridhuset en stund, fick tag på honom å då hade jag ringt in Marie redan så att hon skulle vara med om han skulle göra det igen eller om jag skulle åka av. Kan säga att vad jag har förstått är Marie inte en sådan som står med spöet höjt så gott som i ansikte på en häst. Men idag gjorde hon det, å han liksom skiter i det. Vatten rinner fan saktare av en gås än detta.. Jävlar i helvete va han höll på, när jag efter många om å men kom upp på honom å sprang han runt å skrek typ hela tiden, så jag fick ju rida skiten ur honom för inte fan kunde jag slappna av då drog han igång som en idiot igen.
Kan säga att detta va första gången på länge som jag satt upp på en häst och inte visste ifall jag skulle klara av det eller inte. Den känslan är fan otäck, men nog fan fixade jag det. Jävligt skönt kan jag ju säga. SHIT. fan va trött man blir på hästar som ska krångla med sånna grejer, självklart har han fått ett sår på ena hasen, super lite. Men det skulle inte göra mej förvånad om det är så att han är tvärtjock i benet imorgon och knappt kan gå. Men då jävla ska han fan i mej få jobba i varje fall, nu blir det inge mer gullande, nu jävlar blir det hårt mot hårt.

Dansa gick i varje fall super bra idag, kändes skillnad efter massören varit där. Hon va faktiskt glad å arbetsvillig när jag red henne. Det gjorde mej väldigt glad att jag slapp bråka med henne också idag. Men vem vet, imorgon kanske vi är tillbaka på ruta 1 igen, det kan man ju aldrig riktigt veta. Den hästen är ju väldigt speciell om man säger så..

Det är i varje fall bestämt nu att jag ska vara hundvakt åt Maries 4 hundar nästa helg, en stor rottis hanne, en blandras tid, en moccici lr va fan det hette å sen en annan liten hund. Ev kankse Bucce med, tror inte att han åker iväg någonstans nu när han är förkyld som fan, Eftersom att dit han ska, där står det massa ston som ska föla när som å även en del föl. Så man vill ju inte ha dem sjukt direkt. Blir ju ett jävla meckande med det om inte annat..

Nej nu ska jag kila å lägga mej, å lossas att denna dagen inte har hänt å imorgon så är det en helt ny dag med mina första värdinne lektioner.. haha. virusarna ska få jobba kan jag ju lova.. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0