Än så länge gå det ju nästan bra

Alltså det går ju förvånads värt bra att  vara hus/hund/katt vakt. Hundarna är kankse lite jobbiga med att den ena inte är rumsren, hallå hunden är fan 6 månader. å man blir ju rätt matt när man varit ute i 20 min med dom å det första den gör när den kommer in är att kissa eller bajsa inne. Finns det regler i vad man inte får göra med hund helvetet då? JÖSSES AMALIA.. De 2 stora är hur goa som helst, Fia är ute alla timmar på dygnet, Goliat sitter dock i buren när han är inne. Känns inte helt okej så han får följa med överallt jag åker så han inte behöver göra det.. å de där små dom bara är överallt, piper lite, springer lite å jagar runt på en när man rör sej i huset. (får inte ens kissa lr duscha ifred ) då ska de sitta å titta på en.. lite så där obahagligt att bli  granskad när man duschar, dock bara av en hund. Men ändå.. ;)

Marie kommer hem imorgon om jag har fattat det helt rätt, så imorgon kväll packar jag ihop mej själv så åker jag hem till vinslöv igen. Det har varit skönt att vara helt själv en hel helg, det är inte drygt eller jobbigt att bo med Lina å Rami, men det är skönt å få greja lite själv å så.. :) Så nu kan ingen missuppfatta det jag skrev där i så fall lär man ju vara knäpp.. :P

Ska alladelens strax klä på mej å packa in hundarna i bilen å köra till Röinge en sväng, får se om man kanske kan jobba lite hästar idag. Eller hur länge tävlingarna håller på egenterligen.. Men vafan, jävla dressyr tävling, VEM BRYR SEJ I SÅNT TRAMS? hrm, ska nog lämna en "motion" att man ska avskriva dressyr tävlingar från tävlingsbanan.. XD haha..

Nej fasiken , slänga in mera ved i kaminen sen bege mej till staden.. :) bye bye

" Känns fortfarande jävligt pissigt att du inte kunde lite på mitt ord, det va mej det handlade om. Du hade frågat mej tidigare om detta. Men åndå så får du för dej det här. Känns inte helt okej, det gjorde mej lessen över att bli oskyldigt anklagad för någonting som inte stämmer å sen inte ha en chans att få reda på vad fan det handlar om egenterligen.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0