Vilken dag det blev..

Lite lätt försovning imorse, somnade nästan i bilen på väg in till Röinge. Bra trött, sen gick gödselbandet sönder, Skönt nog hann jag mocka färdigt mina boxar.. tacka fan för det... Sen har hästarna krånglat i hagarna, en hästa fastnade i avdelingen å slet ner en stolpe. Fick sära på några, för att det kom en till. Så en blev själv och hon försökte ta sej in till sin gammla kompis. Så jag stod mitt i mellan  4 hagar  med en grimskaft och veva efter hästarna som tryckte på tråden.. KUL..

Tog in Dansa och red henne en sväng, bättre än igår faktistk. Skönt det åtminstone, men får väl se va det blir av den hästen.. Mkt jobb om den ska bli helt okej om inte annat.. suck..

Gick in till marie, hon skulle ha lektion. Så satt jag upp på Zoroya för att ta några skutt med henne, efter hon landat drog hon järnet å bockade så ini helvete, tur man är har hoppat hästar som brukar köra ner snoken efter hindret så man alltid är med å lyfter upp dem. Annars hade jag ju åkt av så ini helvete. Å jag bara garvade, shit. Snacka om att behöva få vara med om nå tok, hoppade typ 7-8 ggr till å hon gjorde samma sak, å jag kunde liksom inte säga åt henne heller. För hon va ju faktiskt bara glad.. :) Duktiga hästen.. Å longerade Redan idag,  han va inte halt. Fan va skönt, så imorgon ska jag rida honom. Får se hur jävla laddad han ska vara när jag ska kravla mej upp på honom.. :P haha..

Så skulle Don komma å byta bil, så hade han med sej Alex. hrm, blev nästan lite jobbigt där en sväng.. :P tydligen så verkar det vara så att han visste lr snarare vet mer än vad jag trodde att han skulle göra. Åtminstone efter det där, haha.. Nåja, det va väl bara en tidsfråga innan han skulle få veta det. haha.. Sen när jag skulle åka hem, så upptäcker jag att de inte hade lämnat någon bilnyckel, så jag fick ringa Dons å att han kom med nyckel, å så hade han med sej sällskap den gången också.. haha.. Fick ju en fin komentar av Alex: har inte du åkt hem än? Nästan så att jag hade lust att slå han lite på armen..

Nej fan, nu ska jag sova. Hoppas på att det inte är en lika jävlig dag imorgon som det va idag. Fast vissa saker kan ju faktiskt få hända imorgon med.. ;) haha drömma går ju om inte annat.. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0