Underbar gårdagskväll, dock jävligt trött idag

Det är ju synd att när man ger sig iväg på äventyr på kvällskvisten så är man döende dagen efter, men det va fan värt det. Väldigt mysigt får jag ju säga och det är inte fy skam det inte.. Mer sånt vett ja.. :)  Synd bara att det blir färre med sånt, men det är ju så ibland. Att det inte alltid blir som man har tänkt sig. Om inte annat så har jag ju fått lära känna en ny människa, fått en ny vän på vägen och det är värt mkt måste jag ju säga..

Dagsläget: 2000 i böter, en plump i pappret, rättegång 24 mars och ev en till, tur att inte allt kommer på en gång. Men det är ju klart, varför ta det utspritt när man kan ta allting på en gång. Det skulle ju vara onödigt om något. Nåja, det hade ju kunnat vara värre om inte annat, det kan det ju alltid.. :P

Red Dansa idag, shit man kan ju undra vad man har gjort med henne från början. Lägga till skänkeln blir direkt en rejäl spark, hon kan inte trava över bommar utan hoppar som en kängru över. Tur man har setat på knäppskallar förut som gör sånt i  mellan åt så man är inte helt bakom.. Shit.. Hoppas att hon blir bra, så att hon får stanna. Verkar var sista chansen för henne, nämnde jag att det är ett fuxsto, med vit bläs & är krubbitare.. SUCK, varför får jag alltid tycke för knäpp hästar?
Redan är halt, IGEN. abra 4:e gånger för i år. Just nu, känns det hopplöst det med. Ska prova rida honom imorgon, få se om han e halt fortfarnde eller inte. Det skulle ju vara helt fantastiskt om han kunde vara ren så man kan jobba honom ordentligt, för han blir ju bara LITE toppad när han står. Han får inte ens mkt kraft foder som ger energi å han är ute i hagen hela daarna.. knäppa häst..

Nej nu fasiken ska jag sova, så att jag kommer upp imorgon när jag ska. Det va ju inte riktigt då idag. Va visserligen upp och väckte Rami i morse kvart i 6, å även ett till troll. Men dum som jag va gick jag å a mej igen. Sen blev jag väckt kvart över 7, brukar vara i Röinge halv 8.. SUCK lätt jobbigt där då faktiskt måste jag säga.. Men men.. Nu blir det sova av, så får man se hur det går imorgon på teori kvällen.. Hoppas det blir lite folk som kommer, känns ju rätt illa om det bara kommer 1, vilket det bara är anmält just nu.. vafan..

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0