Trött måndag morgon

Då va det måndag igen, hur gick nu detta till? Känns ju som att det va måndag nyss för bara någon dag sen ju.. Nåja, veckorna bara rinner iväg. Helt sjukt ju.. Slog mig nyss att nu har jag varit här nere i 5 månader å jag kan säga att jag tricvs bättre än någonsin. Det är ju ett som är säkert. Har varit skönt att tagit det lugnt sen jag kom ner, menar har ju inte legat på soffan hela dagarna å rullat tummarna, men jag har ju liksom gjort det jag velat göra  å hjälpt Lina lite grann. Nu har jag haft praktik vid Lina i snart 2 månader också, det känns fortfarande  kul och helt okej att ha praktik/jobba åt en kompis. Tror inte att det kommer att bli problem heller om jag ska vara helt ärlig. Men det är ju sånt som märks, som inte går att bestämma om inte annat..

Blev inte att börja veckan me att spöa en viss mister, men det kommer senare när han minst anar det. Å tro mej, så klart startade bilen för honom direkt när han va hit och bytte bil. Hur fan kan det alltid vara jag som råkar ut för saker? Varför liksom, är det för att jag helt enkelt heter Emma lr vadå?

Egenterligen behöver jag fasiken inte gå upp 6, men det är jävligt skönt att komma upp å dricka en kopp te i lugn och ro, (dock visserligen försöka väcka Rami, dför han är ju segare än sirap om man säger så..) Snart kommer Lina också upp å då har ju jag nästan "mornat" färdigt mej.. jävligt skönt.. :) Snart dags att ta å klä på sej å göra sej i ordning. å och om inte annat, starta bilen så att den inte helt djup fryst, okej den blev nyss hit körd, men ändå.. :P Jag vägrar att frysa.. brr.. :P

Over and Out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0