Jag skulle aldrig ha gått upp imorse..

Började dagen med att försöva mig en halv timme, vaknade av att Rami skällde i telefonen på någon.. Spännande att vakna till det.. Sen skulle Don komma å byta bil med mej som vanligt på måndag morgon, så jag va snäll å ut för att starta den till honom, men dök han upp eller? hrm, nej d gjorde han inte. Men någon va hit å hämtade volvon, så jag blev helt utan bil. Fick ta Linas bil till Röinge, å Lina fick lånta Bettys bil, för hon skulle iväg å hjälpa Anna-Lena å lasta häst. Kommer in till Röringe för att fodra hästarna, så krångla det en jävla massa innan man hittade hinkarna till de som skulle ha hinkar, (glömde bort att de skulle ställa hinkarna på hyllan i foderkammaren, som jag själv sagt till dem att göra) SUCK, började täcka hästar, så va det några som hade inne täcke på sej, vilket jag inte ska byta på dem. Om Lina inte har sagt till mig vilka som ska skiftas täcke på. Så jag va ju lagomt glad, Sen skulle hästarna ut, de va ju lätt dumma i huvudet allihopa, Lucky körde ett jag är ohanterad å galen race så hon sprang över Eriks fot rätt ordentligt, å de andra körde race de med. HUR KUL ÄR DET EGENTERLIGEN EN MÅNDAG MORGON? Fixade stallet å red Redan, som bara hade LITE DAMP, typ hoppa jämnfota i bytena å skruvade rundor med rumpan typ 1000 gånger å bockade satan.. MIFFO HÄST.. Sen skulle jag ta in en häst, å sällskapet till den hästen knockade mej rejält, typ slog upp mulen i hakan på mej så jag blev lätt yr, fick ett MINDRE utbrott på den. När jag sen ska ta ev grimman på hästen jag ska rida för att tränsa, så vevar hon till med huvudet och slår in sin skalle i tinningen, då kan jag ju lova att det svartnade för ögonen, helvete vad yr jag blev. SHIT POMMES.. Så nu har jag dessutom en lite hjärnskakning.. IGEN! Å vid intagningen så bet en ponny mig i handen, hon fick lite pryl kan jag säga.. Jävla ponny skitar..! Å Lucky körde mongo race då med å jag hade Dansa i andra handen, så när jag slet tag i Lucky, höll ju hon på att skita på sej.. Så hon blev ju med hysterisk å flängde runt.. KAN EN DAG GÅ MKT SÄMRE ELLER?

Har jag liksom gjort något fel så att någon straffar mej för det nu eller? Fan jag har ju inte gjort någonting fel på jätte länge ju, så vafan är nu detta?

Nej nu ska jag lägga mej å sova å hoppas på att jag glömmer denna dagen så snart som möjligt!
Suck å god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0