Full jävla storm vill jag ju lova..

Det är ju inte dåligt vad det kan blåsa här nere i skånelandet, man får ju hålla sej i husknutarna när man ska försöka att gå runt husen. Men jag ska inte gnälla, det är uppfriskande att vara ute. menar är man ute i typ 10 min, så har man fått förfriska skallen så att man kan tänka klart.  Kan ju säga att genom att ha varit ute i blåsten idag har fått mej att inse att flytta tillbaka till Skåne är det bästa jag har gjort. Framför allt med tanke på vilka människor jag har runt omkring mig, som jag har lärt känna redan och vilka människor som jag kommer att lära känna nu med Röinge och allt.

Som vanligt så lyckas jag med saker som ingen annan gör, igår fick jag ett hinderstöd i huvudet som gjorde så att mitt örhänge blev insklaget i skallen så jag har en bula med ett jack i bakom örat. SKÖNT å idag när jag skulle måla så han jag knappt mer än att ta tag i pensel och färgburken förens jag va helt full i färg och när jag sen skulle knyta fast ett fönster så fick jag lov att klättra upp på en tvättmaskin, å självklart så trillade jag ner från den.. VAD FAN ÄR ODDSEN?

Å på lördag blir det spännande, då blir det äventyr på egen hand, utan tjejkompisar.. Ska bli riktigt spännande hur det slutar kan jag ju säga.. Men jag tror att det blir bra, känns faktiskt riktigt bra om man säger så.. ;) Första vändan sedan jag kom ner till skåne, okej, inte första vändan sen det tog slut med christopher.. Men nog fan ska det bli kul allt, visserligen så känner jag lite att jag är nervös, menar vafan det är länge sen som jag "började" träffa någon. Nog för att det här är lite kompilcerat men vafan, det gör ju det hela spännande om man säger så.. :)

Nej nu ska jag kila å kolla med Lina hur hon tror om mitt nya förslag till värdinne system.. XD

Kommentarer
Postat av: frugan

MAHA förbjuden frukt ;D

2011-02-10 @ 21:47:47
URL: http://alexandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0