Bitch slap i ansiktet, man tackar

Det är ju lagom kul, att när man kommit på fötterna och kommit till det läge att man inte riktigt orkar bry sej i det som har varit förut. Att man vet att man har varit med om det, att det har hänt. Men att man som sagt lever vidare finally. Så får man papper hem från tingsrätten, där man ska upp över någonting som hände för 1,5 år sen. Hur fan ska jag ha tid att åka 120 mil för detta? Det finns inte en chans i helvete att det kommer att fungera. Fattar liksom inte vafan det är för fel på svenska rättsystemet. Fan det är ju knappt så att man kommer ihåg att det har hänt längre.

Men självklart gör man ju det, kommer ihåg exakt alltid som hände den kvällen. Men alltså, shit.. Fan fick ju lov att ringa till Crille för att kolla om han hade fått någonting om detta. Men nej d, inte han inte. Han va ju för fan med. Han stod ju bredvid mej, men så klart att det är bara jag som ska dit. Fan va kukigt.. suck, verkar som att det är mer också, får se om jag får mer jag ska till tingsrätten för, hur fan ska jag hinna med det här hade dom tänkt, å när ska jag lyckas med att omstrukturera allt detta som jag har varje dag för att sticka iväg, inte direkt så att det tar några timmar, är ju en resa å 6.5 h med tåg enkelt och sen vet man ju inte hur lång tid handlingarna tar heller. Shit vafan är nu detta..

Nej, tänker inte älta detta mer idag. Kommer att försöka sova några timmar, sen får jag ringa till Falu tingsrätt imorgon å prata med dom.. Känns ju bara lite surt om man säger så.. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0