20 februari

Haft öppet hus idag i Röinge, gick super bra. Visade hästarna lite granna.. jag red Redan och spexade lite, lina, jossan & elin hoppade 3 ponnysar, Per tömkörde Cindy samt en nybörjare som red lite på en av hästarna vi ska ha till handikapp ridningen. :) Va en hel del folk, kankse drygt 50 st, kanon bra.. :)

Så nu kör vi igång verkligen, i veckan har vi "en dag i stallet" på tisdag, teori kväll på torsdag samt "titta, känna, smaka" på lördag. Sen veckan efter drar vi igång med ridlektionerna. Detta kommer att bli väldigt spännande kan man säga, men nog kommer det att bli tufft, det är ett som är säkert i varje fall.. Men det kan ju omöjlgen bli värre än vad det har varit där om man säger så.. :P

Sen va det årsmöte här hemma i vinlöv, det gick bra tror jag. jag är ju inte så spec insatt i det hela. Men det blev en ny styrelse, verkar som att det kom in vettiga mäniskor.. Verkar ju inte ha fungerat super fullt ut, vad jag har förstått det som. Men det kan ju inte alltid bli som man tänkt sej, då får man omstrukturera om man säger så. :)

Skulle ha varit iväg nu på kvällen, men det blev inställt. Inte direkt ovanligt om man säger så. har ju hänt några gånger nu, lagom tröttsamt på det faktiskt.. Men men, faktiskt så att jag känner att jag inte riktigt orkar bry mej i det heller om inte annat. inte direkt något jag ligger sömnlös över på nätterna.. Men men, det är inte riktigt min förlust om man säger så.. haha.. :P

Nej fasiken, nu ska jag nog allt slå igen mina blå å sova en skvätt innan jag ska upp typ halv 6 imorgon igen.. BTW, nu kör vi fanimej ordentligt och fullt ut också om inte annat.. :)

Ska spöa en viss herre imorgon bitti med, "ge" mej en bil som är mongoloid som inte startar när den ska göra det. va är detta liksom.. Så blir lite stryk så där lagomt på måndags morgonen.. det kommer att sätta ribban för den veckan.. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0