14 februari

Glad alla hjärtans dag, måste man väl börja med idag.. :)

Nåja, har haft lite speed inlägg de senaste.. Men här kommer ett lite längre..

Va på äventyr i lördagskväll, det va himla trevligt.. Gick bra mkt bättre än vad jag trodde att det skulle göra.. :) Men det är ju bara ett plus. Visserligen så finns det ju lite saker som jag kanske anser vara ett mindre problem, men faktiskt så skiter jag i det, inte direkt mej det berör så just därför tänker jag skita i det.. Så jag tänker bara köra på som det är nu, så ser man vart man hamnar sen.. :)

Btw: Kossor vill äta det grönaste gräset, inte sånt som är på en plats där de har varit länge på. För då blir det tråkigt & enformigt.. HAHA

Idag va jag upp och morgon fodrade vid halv 7, lätt i koma läge, men det är ju sånt som händer ibland.. :P Va i varje fall färdig vid 7, då hade de fått hö, kraftfoder, vatten, blivit täckade & fått på sig grimmorna.. :) Sen blev det utsläpp, å lite mocka sen så drog jag iväg till krisitansstad å fixade lite där med aktivietsstödet å köpte även ett par nya ridbyxor + ridhandskar..  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0