Torsdag kväll

Shit, blev lite mer jobb denna veckan. Blev inte mkt ledigt i Tisdags, men fasiken det gör ingenting. Behövs det så är det lika bra att hjälpa till anser jag.. (kanske är den enda som tycker det, men d skiter jag i.. ) Har i varje fall sovmorgon på lördag, det ska bli skönt.. Ser fram emot att få sova lite längre, ska ju dock grogga med Belinda imorgon kväll så känns som att det kankse inte blir så himla mkt mer sömn ändå.. men men sånt som händer ibland.. ;)

Får se om d händer nå mer kul i helgen, vem vet.. Det brukar ju inte alltid bli som man tänkt sig riktigt heller, men d hgör ingenting. För jag orkar inte hänga upp mej på saker i varje fall så d är ju lugnt med den saker.. :)

Nej dags att krypa i säng å slå igen ögonen för dagen. Har lektioner imorgon em, å börjar 9 så d behövs lite sömn innan känner jag..

Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0